مقالات
 
مطالعه میزان و نوع استفاده از  شبکه های ماهواره ای در شهروندان تهرانی

مطالعه میزان و نوع استفاده از شبکه های ماهواره ای در شهروندان تهرانی
این پژوهش به مطالعه میزان و نوع استفاده از شبکه های ماهواره ای در شهروندان تهرانی پرداخته است و توسط فصلنامه مطالعات راهبردی زنان منتشر شده است.
شنبه ٨ خرداد ١٣٩٣ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
سید علی حمادی:
بررسی رابطه ایدئولوژیک دو پدیده سکولارنما
بحث و اهمیت بررسی چارچوب ها و مبناهای رابطه مستحکم آمریکا و اسرائیل زمانی به اوج خود می رسد که رویدادی سیاسی یا امنیتی در منطقه ای با بحران هایی مهارنشدنی چون خاورمیانه رخ دهد.
شنبه ٥ خرداد ١٣٩٣ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
اقتصاد چه فرهنگی دارد؟
ابوالفضل مجاهد/ بررسی مؤلفه‌های فرهنگی و اجتماعی اقتصاد؛
اقتصاد چه فرهنگی دارد؟
تحریم‌های غرب علیه کشورمان از جهتی و فضاسازی رسانه‌ای آن‌ها از جهت دیگر، برای مصرف‌زدگی و تجمل‌گرایی جامعه، اهمیت موضوع فرهنگ را دوچندان می‌نمایاند. بنابراین لزوم توجه به فرهنگ در کنار توجه به اقتصاد به‌عنوان حلقه‌هایی که زنجیره‌ی تمدن نوین اسلامی را شکل می‌دهد، قابل انکار و چشم‌پوشی نخواهد بود.
شنبه ١٣ ارديبهشت ١٣٩٣ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
پژوهش و تحقیق:
آسیب‌شناسی دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران
دکتر جهانبخش ایزدی
دوشنبه ٢٧ آبان ١٣٩٢ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

نقش فرهنگ عمومی در سبک زندگی
فرهنگ عمومی به عنوان یک بستر، در تعیین مصادیق زندگی روزمره و سبک زندگی افراد جامعه نقش مهمی را بازی می‌کند و همان طور که در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی شاهد بودیم، فرهنگ عمومی توانست بر سبک زندگی مردم تأثیر بگذارد و یک نوع سبک زندگی انقلابی را صورت‌بندی کند.
دوشنبه ٢٠ آبان ١٣٩٢ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

مبانی و ویژگیهای کاربردی قدرت نرم در سیاست خارجی
یکی از وجوه ممیزه جهان امروز از دنیای پیشین "فزون‌اهمیتی" قدرت نرم کشورها و توانایی آنان در ایجاد تغییرات تدریجی و نامحسوس و البته ژرف در نظام باورها، سبک زندگی و مواضع سیاسی و نگرش‌ها و ترجیحات اجتماعی مخاطبان، با اعمال قدرت نرم است.
سه شنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٢ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

جنگ‌های مدرن و راهبردهای قدیمی: از تبلیغات تا عملیات روانی
این مقاله به موضوع تبلیغات و عملیات روانی می‌پردازد. نوشتار حاضر از دو بخش تشکیل شده است. نکتۀ آغازین نوشتار عبارت است از اینکه مفهوم و راهبرد‌های جنگ پس از جنگ سرد تغییر یافته است. در چارچوب مفهوم جنگ‌های مدرن، بازنماییِ جنگ در رسانه‌ها از اهمیت بیشتری برای طرفین جنگ برخوردار است و در نتیجه آنها زمان و منابع بیشتری را به کنترل و مدیریت تبلیغات جنگ اختصاص می‌دهند.
سه شنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٢ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدی >>